Recensionen av Olycksfågeln

                                            Datum: 2008-03-24 Tid: 14:41:36 Kategori: Blandat
Hej igen :)

Usch, jag har nästan skrivkramp nu så jag ska väl egentligen inte blogga. Men nu har jag suttit ända från halv 11 och skrivit om den där jäkla boken! Jag har skrivit en förjävlig resencion på typ, 2 sidor och håller nu på med att skriva om hjälten och media. Jag dör, men jag är sååå nära på att få MVG i svenska A, det vill jag verkligen ha också.
Den här veckan ska jag ägna mig åt skolan och träning, hoppas jag. Jomen, det ska jag göra. Måste göra en mattesak också som är obligatorisk, men som jag sket i. Underbart.
Har även Grafisk Kommunikation & 1000 andra saker.

Aja, ska fortsätta med svenskan nu. Sen ska mamma läsa igenom den, pinsamt (!).

Förresten så åt jag nyss äcklig mat. Makaroner & köttfärssås och sedan plättar med grädde och sylt. Blä, det ska jag aldrig äta igen, lita på det!

Ha det bra! Puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Det där låter ju toppen!! :D :D

2008-03-24 l 23:57:35
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: