Resurstid

                                            Datum: 2008-03-06 Tid: 15:06:44 Kategori: Blandat
Hej :]

Sista lektionen idag, känns skönt. Längsta skoldagen idag, men det gör inte så mycket eftersom jag hade världens kortaste igår. Hade prov förut också, i Naturkunskap, gick sådär. Fuskade lite om jag ska vara ärlig, men vem gör inte det. Fast, det är inget bra att fuska, fattar inte mer ändå. Rymden handlade det om i alla fall, vilket faktiskt är både roligt och intressant, men det är nog inget för mig..
Gjorde i och för sig ett test härom dagen, och det är tydligen meningen att jag SKA gå natur. :O Men, det funkade ju inte direkt, så testen ljuger.
Den här veckan är alla 3:or i Tyskland tillsammans med en del lärare. Rätt skönt faktiskt, slippa de jobbigaste. ;) I svenskan har vi nu börjat titta på en film, The Shining. En riktig skräckis. ;P En massa läskiga ljud hela tiden, men ingenting händer, helt värdelöst. Men jag gillar den ändå, på något sätt...

Var ute och sprang igårkväll, jobbigt som bara faan. Gick hyfsat bra i början, men fick sedan håll som INTE försvann. Usch, fick springa och hålla för magen hela sista biten, jag skäms. Det var över en vecka sedan jag sprang senast, och nu märke jag att om man har 1 vecka emellan sina joggingturer, så hjälper det inte. Måste hålla igång oftare.
Ska inte träna idag faktiskt, utan bara åka hem och ta det lugna fisken. Skönt det med ibland ju! Borde kanske städa lite i Ellas bur och ge henne lite god mat, visste ni att kaniner älskar bananer? :O Det visste jag. ;)

Jag saknar att rida, faktiskt. Var så sjukt länge sedan, det är verkligen jätteskönt att sitta där i sadeln och bara..åka med eller vad man ska säga. Visst, lite ont efteråt får man väl, men det får man ju av allt! ;) Älskar hästar btw <3

Love you guys <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: