Robbie Williams !

                                            Datum: 2008-03-23 Tid: 18:12:57 Kategori: Blandat
image488

Nu har jag suttit vid photoshop en liten stund och mixtrat ihop en liten plansch. (Hur stavas det?) Hur som helst, jag har inte skrivit mycket om tvillingarna Olsen på länge, det beror på att jag helt enkelt har, glidit ifrån dem. Fruktansvärt hemskt, men sant. Istället håller jag mig till min barndomsidol Robbie Williams!

Visst, absolut, han är gammal, typ 35, men skitsamma. Jag är inte direkt kär i honom, men han är snygg som tusan. ;) Snälla håll med. Fast det är klart, jag vet ju några som slår honom också, men de ska vi inte tala högt om här. ;D

Min favoritbild är den högst upp till höger, med ögonbrynet. ^^ Vilken blick! :D
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

eeeeuuw
>.

2008-03-24 l 01:01:00
  Melinda

Du menar mums ^^ haha xD

2008-03-24 l 11:02:28
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: