Sista dagen, sedan påsklov =)

                                            Datum: 2008-03-14 Tid: 09:08:17 Kategori: Blandat
Hejsan hej! :)

Fredag morgon nu då, underbart. Sitter och har svenska & Charlotte sitter bredvid mig med sin bilddagbok. ^^ Dvs, ingen jobbar, typ. Utom några stud som vi har i klassen.
Det är meningn att jag ska skriva en recension om boken Olycksfågeln, men det går inget bra. Jag skulle kunna återberätta hela boken, ja, men man ska skriva kortfattat. Det får typ vara, en halv a4, max. Fast iof, det är la rätt lätt. Fixar det senare.

Efter skolan bär det av till Falköping och där ska jag träffa några schysta människor. Lånar Antons fritidskort dit, snällt.
(Nu ser jag att Charlotte sitter och skriver blogg hon med. :P) Aja, jag kommer hem ikväll sen, tar tåget tillsammans med Emelie. =)

Nu är jag nostalgisk igen, sitter och lyssnar på Don Henley, Boys of summer.
En helt underbar låt, så fin.

Ha en bra dag! <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: