Snygg frisyr med endast spray

                                            Datum: 2008-03-16 Tid: 23:20:42 Kategori: Blandat
image469
Ellerhur att den här frisyren är snygg? Hur man gör?
  1. Sätt upp en tofs mitt på huvudet.
  2. Spraya för allt du är värd, eller be en kompis så att det verkligen kommer överallt.
  3. Låt tofsen sitta i i ungefär 15 min, ta sedan ur den.
  4. Fluffa till håret lite med händerna & voilá!
:D
1 kommentarer                                                                                                                    
  charlotte

haha den var ju gorgeous! :D
5. sätt upp spännen vid kanterna så ser det snyggt ut längre xD

2008-03-17 l 22:26:47
Blogg/hemsida: http://carellen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: