So close, no matter how far..

                                            Datum: 2008-03-04 Tid: 15:35:00 Kategori: Blandat
Jag är hungrig, finns ingenting att laga här hemma, förutom fiskpinnar, men hur gott är det? I morrn är det skola igen, har ingen idrott så jag slutar vid 13:00. Dessvärre ska jag på någon grej på Friskis&Svettis vid 17:30, så jag får väl vara i stan sålänge. Köpa lite smycken, titta på skor och kanske lite kastanjevatten? =)
 En underbar idé faktiskt.
image433

Emelie köpte sånt här (på Åhléns) i fredags, och jag testade det. Funkade hur bra som helst och går att tvätta bort med tvål och vatten. Perfekt ju! Kostar runt 80 kr, lite dyrt kanske, men absolut värt det. Trodde att jag skulle få fläckar och grejer, men icke. Tog i ansiktet, på armarna och på halsen, fantastiskt.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: