Solarie-skydds-ögon

                                            Datum: 2008-03-29 Tid: 22:18:12 Kategori: Blandat
Jag och Seb lekte lite med våra små ögon innan. Det var ju inte det vackraste man sett direkt..

image549
Okej, jag har varken hår eller finnar! Lite Gollum över det kanske? Helt kal på huvudet och en enorm panna! Egentligen har jag en ganska liten panna bara så ni vet...;P


Han ska inte tro att han kan komma undan. ^^ Hans näsborrar ser likadana ut som pupillerna. ;D

Ha en bra kväll! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: