Söndagkväll med pizza

                                            Datum: 2008-03-09 Tid: 20:29:57 Kategori: Blandat
God kväll på er! :)

Borde inte sitta såhär mycket vid datorn egentligen när jag sitter hela skoldagarna också. Men det är ju SÅ kul, man fastnar.
Sitter nu här hemma och är otroligt mätt efter en halv Africane. När jag var och beställde pizzorna så träffade jag min mosters gamla man. Han kände igen mig, vilket jag faktiskt inte trodde att han skulle göra. Men jag hade ju inget smink på mig, och då ser jag ju ut som om jag vore 10 år.

Rätt skönt att vara osminkad, tänka på om det ser bra ut hela tiden. Funderar på att åka osminkad till skolan i morgon. Hmm, får se hur jag känner mig då. Har det ploppat fram en finne så åker sminket på, annars kan min hud få vila lite. Har sovmorgon en timma i morrn också, superskönt!

Endast 3 lektioner i morgon och slutar 14:30, jag ska dra till Friskis&Svettis och träna lite. Har inte varit där på över en vecka, så det ska bli skönt att träna bort lite fett. Hmm, vilken kroppsdel ska jag rikta in mig på tro? Benen kanske, eller magen!

Ha en fin kväll everybody! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-09 l 20:37:17
Blogg/hemsida: http://LLLLinda.blogg.se
  emelie

HAHAHHHAHA MEN MELINDA!!! VI HAR FRILUFTSDAG IMORRN! BOWLING JU!
"vi har ju bara tre lektioner." HAHAHHA :D

2008-03-09 l 21:31:28
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: