Stick i armen

                                            Datum: 2008-03-13 Tid: 18:52:13 Kategori: Blandat
Igår var jag hos doktorn, det var ganska roligt. En sköterska stack mig i armvecket med en nål och tog en massa blod. Jag som hade lovat mig själv att aldrig ta något blodprov där, för att det var så läskigt. Men det gick bra. Men jag fattar inte varför jag får skrattanfall! Vet ni det? Är det vanligt kanske.

När jag satt där i doktorns rum, så såg jag rätt in i Cajsas trädgård. =) Kändes lite mysko, men lugnande också, faktiskt. Gött för henne att bo så sjukt nära en litn sjukstuga, skulle jag också vilja göra. Jag skulle gå dit jämt haha. Direkt när jag hade ont nånstans!

Nu sitter jag och är ite nostalgisk haha. Lyssnar på A-teens - Mamma Mia. En underbar låt ju.


Det är sååå små! Haha, så gulliga! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Jasså;P såg du någon liten Bruce? ;) han hälsar!

2008-03-13 l 19:57:10
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: