Stolt!

                                            Datum: 2008-03-23 Tid: 16:02:48 Kategori: Blandat
Trots alla omständigheter så är jag riktigt stolt över mig själv. Det är inte så ofta jag är det, eller jo förresten, det är rätt ofta, men skitsamma.
Det känns som om jag har lyckats att ändra på en människa under den tiden vi har setts, från det dåliga till det bra (-iga). Även om jag kanske inte kan ta del av den här personens bra sidor, så är jag glad för att den personen nu kommer vara snäll mot andra (förhoppningsvis). Inte förstöra allas liv precis som innan. Hoppas bara att den personen fattar det.

=D

JAG SKA DÖPA MITT BARN TILL ARNE, ÄVEN OM DET BLIR EN TJEJ!
bara så ni vet

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: