Superbad

                                            Datum: 2008-03-08 Tid: 22:57:13 Kategori: Filmrecensioner
image447

Nu har jag skaffat mig en ny kategori här i bloggen vid namn Filmrecensioner, som ni kanske märkt. Jag måste genast utnyttja den till max. Jag tror faktiskt att jag ägnar rätt mycket tid till att se på filmer nu för tiden.
Nu till den här filmen, som är en komedi. Äntligen lite komik i all spänning!

Handlar om ett par killar som går sista året på High School och som är väldigt trötta på att vara ensamma oskulder. Dessa pojkar är alla "töntar", och inte särskilt populära bland tjejerna kanske. Men helt plötsligt tar deras liv en vändning och de blir bjudna på fester hos skolans hetaste tjejer. Men det finns ett problem, de har lovat att fixa sprit till festerna. Men hur gör man det om man inte är gammal nog att köpa..?

En rolig film, kanske en aning lång (egentligen inte så lång kanske, men jag var trött) som handlar om ungdomar och deras problem i vardagen. Tjejer, sex, sprit & kondomer är ord som används mycket i den här filmen.
Sevärd!

♦♦♦♦◊
Även den här filmen får 4 av 5 möjliga. Inte riktigt min stil av film, men den var ju inte direkt dålig.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: