There she goes

                                            Datum: 2008-03-03 Tid: 22:52:11 Kategori: Blandat
Heej :)

Nu är jag tillbaka alla kära läsare. Ser att jag har haft ett antal läsare i helgen trots min dåliga uppdatering, men det är ju ändå kul att ni kikar in! :) Fortsätt med det. ;)
Har nyss varit ute och gått, dock inte för att få motion, utan för att komma hem. Har tillbringat några timmar på Fabriksgatan och bland annat sett en film (Heartbreak Hotel) och käkat pizza. Herregud, jag orkade nästan hela, sparade bara lite kanter, men det räknas inte..;)

Har fått en ny favoritlåt!! Lyssna på den ;)




:)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: