Tisdag

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 08:25:26 Kategori: Blandat
God morgon på er! :)

Hur mår ni? Själv är jag ruskigt förkyld och borde egentligen inte ens sitta vid datorn, men jag ska titta igenom svenskan än en gång.
Natten mellan igår och idag var, fruktansvärd. Jag vaknade ett antal gånger av att jag badade i mitt eget svett. Fräscht, eller hur. Dum som jag var så stängde jag inte ens av elementet, utan lät det vara på och fortsätta värma mig. Törstig var jag också, men det enda jag hade i rummet var saft, och då tänkte jag: Om jag dricker saft får jag bara ont i magen.

När jag vaknade sådär mitt i natten så kunde jag inte heller somna om eftersom jag var så pigg. Underbart! Men när jag sov, hade jag värsta mardrömmarna...

Jag & min bror skulle ta oss till skolan (min skola, gymnasiet alltså) och det gjorde vi med min moped. Jag körde, han satt bakom. Moppen klarade att köra oss ända tills det var 200 m kvar till skolan typ, då stannade den. Helt plötslgt hade den trampor, så jag kunde cykla resten av biten medan Adam gick bredvid. Skumt!
När vi väl kom fram till skolan och parkerade cykelmopeden så hade hela cafeterian förvandlats till ett Mc Donalds. Hurra! Hamburgare på skoltid ftw! =)
Jag och min klass samlades och vi skulle ha upprop. Då tog Dalle (mentorn) fram en lapp och sa: Jag har ett meddelande här till Melinda. Du har en sjukdom vet du va? Lunginflammation har du. Jag blev ashäpen, fast ändå inte för det visste jag tydligen om. Resten av skoldagen spenderade jag på toaletten för jag hade världens fulaste kläder på mig. Några för korta byxor och en alldeles för liten tröja. Pinsamt.

Jag och någon kompis skulle hem till mig, men på vägen hem (på min gata) så stannade ett gäng gubbar oss. De skulle börja våldta oss och grejjer, men jag lyckades nästan försvinna därifrån. Sen var det bara en gubbe kvar, och han jagade oss typ så vi sprang in till min moster som bor i huset mitt emot mig, och bad om att få hjälp.

Herregud vilka drömmar. Nu vet jag! Varje gång jag drömmer att jag är sjuk, så blir jag det. Perfekt. =( Jag som skulle ha dansat på Friskis&Svettis idag!

Ha det bra! Kramar <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

HAHA! var de den saften som jag blandade?? :P

krya på dej:)

2008-03-25 l 12:01:52
  Melinda

haha kanske det var ;)

2008-03-25 l 13:14:28
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: