Torsdag

                                            Datum: 2008-03-13 Tid: 09:43:24 Kategori: Blandat
Hej. :)

SEG dag. Fyfan, jag är trött som bara fan. Ursäkta svordomen, men det här är en hemsk dag som jag kommer minnas jämt. Usch. Har företagsekonomi nu, vilket är mindre roligt.
Har på mig mina nya skor idag, de vita, de gör ont haha. Skoskav och grejer. Dessutom har jag läst ut min bok, så nu finns det inte längre någon spänning i mitt liv. Haha, jag är verkligen på det sämsta humöret idag, men alla har väl en Bad day?

Idag är i alla fall min, den kan inte bli mycket värre nu.
Jag har en jäkla tur, som jag egentligen inte borde ha. Hatar det.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

När åker du hem idag? :)

2008-03-13 l 09:55:04
  Melinda

4 ;P

2008-03-13 l 13:49:08
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: