Träning!

                                            Datum: 2008-03-05 Tid: 16:56:14 Kategori: Blandat
Egentligen skulle jag och Anton ha gått på "personlig introduktion" idag vid 17:30, men med tanke på att vi slutade så pass tidigt så ORKADE vi inte vänta i Skövde så länge. Vi åkte hem...Ringde nyss och avbokade tiden! Det var pinsamt, för jag visste inte vilken människa som skulle ta hand om oss, eller ens vad det hette eller handlade om. Det enda jag visste var tiden, och vad vi hette! :P

Ikväll ska jag ut och springa i alla fall, ska bli fett skönt! Längesen nu, typ, förra onsdagen. Usch, illa det! Nu kommer jag vara dålig igen, jag som vill vara i toppform. x) Menmen, min tid kommer. ^^,

Högaliden for the winners <3

image436

.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: