Trött på alla frågor!

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 07:49:32 Kategori: Blandat
image541
Sådär, nu var det fixat! Ungefär 1000000 människor (speciellt från Stockholm) har ingen aning om vart lilla söta Hjo befinner sig. Dels har de aldrig hört namnet, och de vet heller inte hur det uttalas. Det uttalas JO. =) Men, nu ser ni i alla fall, det ligger vid Vättern, 7 mil norr om Jönköping, ca 9 mil söder om Askersund.  

Slut på alla frågor! =) Synd bara att de som frågar inte läser min blogg...;P
3 kommentarer                                                                                                                    
  Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-27 l 08:35:32
Blogg/hemsida: http://mandizblogg.blogg.se
  Melinda

Tack desamma =)

2008-03-27 l 09:38:10
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Linda

Såklart man vet vart he ligger ;D lärde mig förra veckan , har kusiner från skövde (:

2008-03-29 l 08:43:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: