Världen är för liten

                                            Datum: 2008-03-04 Tid: 18:48:25 Kategori: Blandat
Hej igen :)

Varför är världen så himla liten? Vart man än går så träffar man någon som känner samma människor som man själv. Även om man är 300 mil hemifrån så träffar man sådant folk, usch! När jag är klar med gymnasiet så ska jag fly, långt bort där INGEN känner mig. Så det så!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

jag tror att du har bott i Hjo för länge!! :S xD

2008-03-05 l 23:51:37
  Melinda

det tror jag med! :S

2008-03-06 l 07:51:40
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: