Vita, fina skor till våren!

                                            Datum: 2008-03-06 Tid: 16:52:47 Kategori: Blandat
image438

Titta vad fräscht! Har aldrig haft vita skor innan, men dessa tillsammans med ett par mörka jeans skulle väl vara snyggt? Eller i alla fall lite vårkänsla.

Fick nyss ett brev från tandläkaren. Ska dit på en vanlig undersökning den 25/3 kl 07:30. Det är fan typiskt! Kunde de inte tagit en senare tid så att jag missade lite mer av skolan. ^^ Skulle ju vara perfekt då ju! Men, då får hon passa på att lägga mer plast på tänderna igen!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Snygga skor! Stadium?

2008-03-06 l 19:59:23
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

Cajsa: Jaa visst är dom! =) Nepp, DinSko tror jag att det var x)

2008-03-07 l 10:18:34
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: