1 maj

                                            Datum: 2008-05-01 Tid: 10:28:32 Kategori: Blandat
God morgon :)

Hur var eran valborg?
Min var jättebra i alla fall, men det läste ni ju igår! ;D
Idag ska jag (tydligen) folla mitt överkast så att det blir kortare, sätta upp gardiner i mitt rum & åka på cruising ikväll. Borde egentligen plugga också, börjar få lite smått panik här..:S Otroligt vad mycket man hinner på en dag egentligen.

Tänkte skaffa mig lite nya kategorier här, lite roligare. Ni får väl hålla utkik och se vad som händer! Det tycker jag är en strålande idé! =)

Hörs snart igen! =)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Marcella

Din blogg är kanon bra! =)

2008-05-01 l 11:15:00
Blogg/hemsida: http://marcellaaa.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: