Afternoon in Tibridge!

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 23:05:00 Kategori: Blandat
Heej alla mina små kycklingar!

Läget med er? Här är allt fina fisken, verkligen. Förutom en grej, mina solglasögon är borta! :O Antagligen ligger de någonstans i Emelies hus, men jag vill finna dem nu genast, för jag älskar dem så mycket.
Kom precis hem därifrån förresten, det var riktigt trevligt där borta i Tibro må jag säga. Det bjöda på tacos, daim-marräng-tårta, bullar och mycket mer. Visserigen så fick vi skära grönsakerna till tacosen själva, men vad gjorde det? Vi hade ändå inget bättre för oss!
En sak slog mig!
Alltså, jag fick inget slag, men jag kom på en sak. Att tillbringa en dag tillsammans med sina vänner är verkligen nyttigt. Det är helt annorlunda mot att bara umgås i skolan. Som idag, då var jag med Emelie & Anton hela eftermiddagen och nu på kvällen, det var superkul! Vi skrattade & hade oss! Det är sådana här dagar som man verkligen inser vad ens vänner betyder för en! I skolan klagar man ju mest bara på alla jobbiga ämnen och på dumma lärare och sådant. Efter skolan slipper man sådant onödigt tjafs!

Övningskörde hem från Tibro också, gick även det jättebra! Inga motorstopp eller liknande. Det hände bara att jag fick i fel växel en gång..men ingen dog utav det som tur är!

I morgon åker mamma & pappa till Göteborg faktiskt. Då kommer farmor hit och ska bo här i helgen (we need barnvakt jag och min bror..) Men tro inte att vi ska vara ensamma, nej nej. I morrn kväll kommer Cajsa, Marie & Olle också.

Nepp, nu måste jag göra mig i ordning! Borsta gaddarna och lägga mig i sängen! Skriver snart igen! =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

det var verkligen riktigt jäkla underbart idag. Kände också att kvällen blev lyckad, att vi hittade på äventyr och hade jätteskoj.

Ni är bäst, underbara <3

2008-05-29 l 23:48:16
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: