Blommor i all ära!

                                            Datum: 2008-05-15 Tid: 21:36:44 Kategori: Blandat
Jag älskar blommor, tror jag! Här är i alla fall lite olika betydelser för blommor. Man vet aldrig om det stämmer, men det gör det nog! =)

En blomma Du är mitt allt

Två blommor Låt oss resa bort tillsammans

Tre blommor När får jag träffa dig igen?

Fyra blommor Jag ser upp till dig och är dig tacksam

Fem blommor Jag gör vad som helst för dig

Sex blommor Jag tvivlar på ditt ord

Sju blommor Jag älskar dig

Åtta blommor Jag förblir dig trogen intill döden

Nio blommor Jag vill vara ensam med dig

Tio blommor
Vill du gifta dig med mig?

Nå? Nu vet ni lite om blommor! Åk iväg och köpt några vetja! Kanske 7 st till exempel? Ge till er mamma eller pappa, syskon eller partner. =) De blir nog glada då!

ÅÅH, vetni? Jag har hittat en gammal låt nu som jag sökt efter länge. Lost in your love, heter den, jättefin! En liten kärlekssång, kan ju vara passande ibland. :)

Is your love really true?
That it can't stand anything?
I will open my heart! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Charlotte den lilla asiaten

DU är en blomma =D

2008-05-16 l 09:18:58
Blogg/hemsida: http://meliciouse.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: