Det var Robbie Williams jag menade..

                                            Datum: 2008-05-15 Tid: 08:49:33 Kategori: Blandat
Hej bloggen =)

Fick ju 3 undrande kommentarer igår om bara måste besvaras nu innan det sker något missförstånd. Igår på mattelektionen var jag helt beroende av...ja, det är sant, Robbie Williams. xD Men, jag är ju självklart inte kär i honom på riktigt, utan tycker bara att han ser bra ut för att vara gammal. ;D

Now you know. ^^ Puss :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: