Friluftsdag! =)

                                            Datum: 2008-05-21 Tid: 13:37:38 Kategori: Blandat
Hej bloggen!

Jag har en otroligt glad nyhet, jag är bloggsugen igen! Känns bra både för er och mig haha, hoppas jag!
Är redan hemma (gud så underbart skönt!) eftersom vi hade en brännboll/fotbolls-dag idag. Jag spelade brännboll tillsammans med Emelie eftersom varken Anton eller Carin ville joina oss. Challe däremot spelade fotboll med killarna. Ooh, scary, men det gick säkert bra! =)
Har faktiskt ingen vidare koll på när vi slutade idag, så här sitter jag, hemma. Ajdå, nu såg jag, slutade visst vid 14:00, men, vad gör det om 100 år? Inget alls antar jag.

Först var jag faktiskt också riktigt osugen på att spela brännboll, men efter mycket tjat från Emelie, så spelade jag ändå. Det var faktiskt riktigt kul, även om jag kommer ha lite ont både här & där i morrn. Framför allt i benen då. ^^ Konditionen är verkligen inte på topp, men jag blev inte bränd en enda gång! =) Jag tog 2 lyror och det är jag riktigt stolt över! Var däremot inget vidare duktig på att slå iväg bollen. xD

Jag, E, A & C gav oss sedan iväg till stan, Benidorm. Ett underbart ställe där det bjuds på både fina middagar och pizzor. Men idag, näe, det blev alldeles för mycket. Jag vill aldrig äta där igen känner jag. (Kommer säkert sitta där nästa vecka också..) Nejmen, seriöst, jag känner mig verkligen mätt på mat numera! Det känns som om jag aldrig vill äta det igen. Jag kan klara mig på frukt och grönt. Bort med potatis, kött, makaroner, pizza whatever! Det känns vidrigt.

Funderar på att spy upp det, men jag struntar i det. Blir bara äckligt för mina fingrar sen när jag måste pilla i det. ^^,
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med HÖLL JAG PÅ ATT SÄGA! Men det vet jag visst det! Har prov i morrn i grafisk kommunikation, vill gärna ha G eller VG (varför inte MVG!) på det. Ligger lite illa till i den fruktansvärda kursen, så måste ju plugga som satan nu!
Måste även plugga Naturkunskap vilket känns ganska hemskt just nu. Har ett otroligt stort projektarbete där (jag hatar projektarbeten + grupparbeten..) som jag måste pyssla med. Varför kommer allt nu de sista veckorna? Lärarna sa till och med det i typ, mars, att allt kommer nu. Varför kunde vi inte gjort det DÅ istället? Jäkla cp...:P

Usch så jag skriver, men jag vill inte gå iväg till läxorna. xD Jag avskyr det...;P

Nåväl, får väl göra det ändå! Ha det bra tills vidare så kommer jag väl tillbaka lite senare! Puss & Kram

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: