Hur man får rubriken i mitten!

                                            Datum: 2008-05-01 Tid: 12:57:31 Kategori: Blogghjälp
Haha gud, jag älskar verkligen att blogga, ni får förlåa mig för att jag skriver så mycket hela tiden, men det är kul! =)
Nu när jag ändå håller på, kan jag lika gärna lägga in ett tips till! Den här gången: hur man får rubriken i mitten.

Det är inte så klurigt som ni kanske tror! ;D Hur gör man då? Jo:

♦ Gå in på design, sedan redigera stilmall. Det kan alla va? =)
♦ Leta reda på avsnittet som ser ut följande:

/** Entry headers **/
h3 {
background: #FFFFFF;
font-family: MammaGamma sans-serif;
font-size: 28px;
font-weight: bold;
padding:10px 10px 10px 0px;
color: #C80076;
margin: 0px 0px 10px;
text-align: center;
}

Den raden som jag har strukit under är det inte säkert att ni har, men det är i alla fall den som gör att rubriken blir centrerad. Har ni inte den, kopiera då den och klistra in den nederst på avsnittet! =)
Inte så svårt va? =)
Good luck!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sara

Hej!
Kan du kanske hjälpa mig med att berätta hur man fixar en annan text på när någon ska kommentera?
Jag kan inte hitta det! Usch, letat i flera dagar nu!
haha, tack på förhand! Puss

2008-05-06 l 20:32:43
Blogg/hemsida: http://kezia.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: