Kameran funnen!

                                            Datum: 2008-05-27 Tid: 18:02:17 Kategori: Blandat
Hej på er igen

Hittade min egna kamera istället för att vänta på mamma. Det är ändå exakt likadana, så liksom, varför vänta? Nu är den i alla fall på laddning eftersom jag inte har använt den på 1000 år. Hoppas jag kan ta några bra bilder sen i alla fall...

Idag snackade jag lite med Pernilla på lektionen. Jag ligger just nu på ett VG som inte kan försämras. Haha, vår konversation:

Pernilla: Oj, du siktade visst på MVG...
Melinda: Ehmm, mjo, men jag kanske säger VG istället nu då..Den där saken vi gjorde tidigare gick ju inte så bra..
Pernilla: Nej det gjorde den ju verkligen inte, så VG låter bättre..
Melinda: Hehe, jao...

Får jag MVG++ på nästa sak jag gör, vilket är en inlämning, så kanske jag kan få MVG...men vafan, VG är bra! Jag är en VG-elev!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Jag kan hjälpa dig med inlämningen om du vill =) Det är min bästa sida, typ :D

2008-05-27 l 18:37:29
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: