Klippning!

                                            Datum: 2008-05-27 Tid: 17:44:28 Kategori: Blandat

Hey lovely readers!

Jag har precis kommit hem från frisören! Har aldrig varit där så lång tif dom idag, 2 timmar tog det och det var jobbigt. I och för sig fick jag både choklad, tidningar och saft hehe. =)
Slutade egentligen inte förrän vid 15:45 idag (eller något sådant) så jag åkte hem tidigare, det kändes däremot bra! =)
Så nu sitter jag här, 10 cm kortare hår och något ljusare. Håret måste varit fruktansvärt långt innan, för nu, efter 10 cm, känns det ingen större skillnad. Men som jag får höra varje gång jag besöker en frisör: bra men slitet hår!
Jag måste ju självklart ta tag i detta, jag ska använda balsam (som jag gör jämt ändå..) och även hårinpackningar någon gång i veckan kanske. Kan tyckas mycket, men vad gör man inte för sina älsklingar? (Älsklingar = hårstrån)

Det ringde nyss någon oerhört jobbig kvinna (tant!) och ville intervjua mig eftersom jag var så ful. Hon hade nämligen sett en bild på mig här i bloggen faktiskt, och ville fråga lite....
Nej, så var det faktiskt inte. Hon ville intervjua mig gällande någon jäkla statistik som jag inte fick veta så mycket mer om. (Brydde jag mig? Njaaee..)
Hon ska i alla fall ringa hit igen på fredag kl 17:00 så ska vi snacka i 30 min, fyfan vad jobbigt! Aja, jag kan ju sitta vid datorn så länge kanske. Det skulle i alla fall bli toppentrevligt att snacka med mig, sa den där mystiska kvinnan utan namn.. Det är inte ofta man får höra sånt! ;D

Jag söker en kamera, som antagligen mamma vet vart den är. Jag måste ju fota mitt hår! Även mina nya saker från a6 i söndags. Usch, jag ligger back med bilderna. xD Men vänta ni bara, det kommer! =)

Tills vidare, ha en bra dag! <3

1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

kuul! :D

Du! Läs min blogg! xD

2008-05-27 l 22:52:24
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: