Måndag

                                            Datum: 2008-05-05 Tid: 13:16:26 Kategori: Blandat
Heej :)

Sorry för bad uppdatering av min kära blogg, men som alla andra, så tröttnar man lite smått ibland. Trodde inte att det skulle hända mig någon gång, men det gjorde det. För en gångs skull för vädret före haha. ;D Sol idag igen, vilket är skönt.
Har programhantering för tillfället, ska gå igenom provet i Excel som vi hade för några veckor sedan. Kanon ju, då kan jag skriva lite sålänge. Kom precis tillbaka till skolan efter att ha varit på MAX, har typ varit där nu 3 gånger. Shiet!

Idag ska jag fixa färdigt min företagsekonomi, den ska vara inne i natt! Tror att jag hinner faktiskt, vilket vore skönt.

Hör av mig later! ;D Puss

2 kommentarer                                                                                                                    
  Angelica

Jag läste en företagsekonomikurs på gymnasiet som blev anledningen till att jag valde att plugga ekonomiprogrammet nu på högskolan =)
lycka till med uppgiften!

2008-05-05 l 13:28:34
Blogg/hemsida: http://angelicasgnallbank.blogg.se
  Kim

du kan bli fett om du äta på max du ska äta på donken där man kan hitta insekter i salladen

2008-05-05 l 20:15:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: