Morning!

                                            Datum: 2008-05-24 Tid: 10:35:32 Kategori: Blandat
Hej :)

Jag är uppe tidigt idag.
Vaknade och trodde att klockan var runt 10-11, när den i själva verket endast var 08:30. Usch så tidigt, jag la mig ju rätt sent också..
Nåväl, jag gick upp och käkade frukost och nu sitter jag här. Har duschat lite och sitter nu ombytt med papper i armhålorna. Man vill ju inte gärna ha svettfläckar. xD
Passar det att ha rosa i kyrkan? Alla brukar ju alltid ha vitt och tråkigt, så jag kör på rosa (och så kanske en vit tröja över...). Haha, det kan säkert gå.
Nu var det redan 2 år sedan jag konfirmerades! Tiden går snabbt den. Det är över 700 dagar sedan, om man tänker så.

image673
Haha bry er inte om den äckliga lilla munnen högst upp, utan det jag vill visa är färgen och uringningen. xD Den ser faktiskt mer lila ut på kortet än vad den faktiskt är.
Jag köpte den på Gina Tricot för 129:- i alla fall, ni kanske har en likadan? ;D

image674
VERKLIGEN inga modellben, men här ser ni hur långt ner den går. ^^ Fatta hur sjukt svårt det är att ta kort på sig själv...:O

image675
Den flätan gjorde Challe på mig igår på engelskan.  =)
Det känns som att hon alltid gör flätor just dne lektionen. ;) Underbart!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe 16 åriga tjejen på 192cm ;D )

Lika söt som vanligt

2008-05-24 l 14:59:51
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: