Niornas cabaré = underbart bra!

                                            Datum: 2008-05-28 Tid: 22:34:19 Kategori: Blandat
Heey

ZzuUp? Med mig är det baaara fint! Är på ett helt underbart bra humör. Tog inte med mig datorn hem från skolan idag eftersom det är så fruktansvärt jobbigt att bära på den, så för närvarande ligger den i mitt kära skåp ca 3 mil härifrån. Hoppas den klarar sig, min lilla ögonsten! <3

Idag har jag gjort mycket!!
Idrotten var inställd eftersom läraren behövde snacka betyg. Till mig sa hon följande: Fortsätt träna så att du håller dig i form och var mer och spela bollsporter! Då ska du se att du får ett MVG!
Känns inte det helt underbart? Jo, det gör det verkligen. Matteprovet gick även det galant! Man behöver ha 8 poäng för att vara godkänd, jag hade 10. Haha, dum som jag är så skrev jag att ett träd var 40 m högt! Givetvis var det fel...men vafan. :D Det stod ju "ett högt träd.."
Aja, med tanke på betygsnacket så slutade jag tidigt idag, redan runt 13:00. Då for jag in till stan med Challe och shoppade alldeles för mycket! Usch vad jag är pank nu, jag vet ine vad som hände med mig. Vi gick in på Gina Tricot, och därifrån svartnar minnet. Haha, nejdå, men jag blev som galen. Typ bah: MÅÅÅÅÅSTE HAAAAAAA!

Helt sjukt, så ut ur affären gick vi, 1154 kr fattigare. Dock fick Challe låna runt 400 kr, som jag kommer få tillbaka inom en snart framtid, så runt 700 kr shoppade jag upp. Det är sjuuukt mycket för att vara mig.
Kände mig lite som Kenza när jag gick där och tänkte: jag är riiik. kan shoppad vad som helst! Det kändes helt underbart! Hon måste leva ett fantastiskt liv den tjejen!

Kan fota plaggen lite senare! Men det som åkte med hem var;
**************************************************************************************************
* en blommig jacka
* en vit tubtopp
* ett blommigt linne
* en blommig sommarklänning (till för skolavslutningen!)

**************************************************************************************************
Tog 15:55 bussen hem och hoppade av på på Fabriksgatan! Gick glatt hem till Cajsa, bärandes på min Gina Tricot-kasse och mina underbara brillor! Ute i trädgården mötte jag ingen mindre än Bruce, och Cajsa själv. För er som inte vet, så är Bruce familjen Bancks älskade katt! Otroligt söt & rolig katt är han! =) Det lilla grynet!

Cajsa skulle duscha, så då satte jag mig vid datorn så länge! Underbart tänkte jag, kan chatta lite, men det gick ju inte som tänkt! Endast 2 min efter att dörren till badrummet låsts, öppnas den igen! Hur snabb kan man vara? :O Haha, aja, det är Caj vi snackar om här, en underbar tjej! <3 ;D

En kort stund senare kom Marie och skrämde livet ur oss båda. Först var det nog bara meningen att skrämma Cajsa eftersom hon smög upp bakom och satte händerna i sidorna, men jag blev vättskrämd av Cajsas skrik! xD

Vi gick vidare mot Park, den fantastiska bion i lilla Hjo. Där hölls idag niornas cabaré och den behövde vi självklart se på. Roligt ju! Det var sjuuukt mycket folk, och det förstår jag. Den var grymt bra, och den hette Hjollywood.^^ Är inte riktigt säker på stavningen där, men uttalades så i alla fall. Det är ju fantastiskt vad man kan hitta på fyndiga namn med vår stads namn! ;D
Väl på park mötte vi vår kära vän Lollo, och även Hanna! (Hanna försvann kvickt efter föreställningen xD)
På raden framför oss satt den en galen kvinna. Hon verkligen glodde på oss hela tiden, varför liksom? Det var nästan så att jag tänkte säga något elakt till henne, i alla fall glo elakt tillbaka!!

Skrämmade långt inlägg igen. Förlåt, verkligen. Men det är mycket som måste komma ut från mitt hjärta! =D
Om jag ska säga dagen med ett ord då? Underbar!
Faktiskt, det var den. Önskar att alla dagar kunde vara såhär. Korta, varma, soliga & roliga! =)

PUSS PÅ ER MÄNNISKOR!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Det var toppen :)

2008-05-29 l 20:45:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: