Nu så..

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 23:57:38 Kategori: Sjukt/roligt
Bloggen är cp på Mozilla, men den funkar som den ska på Explorer tror jag, struntsamma! Det är innehållet som är viktigt!
Åter till Tibro, och dagen med mina underbara vänner! <3 (Vilken turmänniska jag är som har så många, underbara vänner!)

Innan tacosen och allting så besökte vi Emelies mamma och de små tvillingarna. Gosh vad sööta de var, de små grynen. Lilla Miranda hade de största, klarblåaste ögonen jag någonsin sett. Hon såg så fundersam ut, samtidigt blyg och lite ledsen. Lilla Adrian, helt underbar pojke. Han låg och sov i sin säng först, sen vaknade han och tittade ut bland spjälorna! Haha, så himla gulligt! Han hade mörkare hår än Miranda, och aningens rundare huvud. Vilka enastående tvillingar! <3

Ett ögonblick, måste skaffa fram en bild på dem! <3
Sådärja, nu hittade jag några på Emelie bilddagbok, kanske inte jättetydliga men, de duger!

Lilla Adrian som sitter och knappar på Emelies dator! Redan en liten IT-nörd. ^^ Så himla sött! <3







Även lilla Miranda sitter vid datorn. Ser ni de underbart söta små kropparna och gulliga ögon? Jag älskar småbarn! Ni skulle bara känt på deras hud. Så len så det finns inte. Jag bara önskar att jag kunde vara så len. Ibland kan jag tycka att jag är hyfsat len (t ex på magen) men det är jag ju verkligen inte, inser jag nu. xD

Jag drack någon oerhört konstig dryck där borta. Smakade som äppeljuice med kolsyra i! Ganska gott, finns godare, finns äckligare. xD





Det här är nog den fulaste, men samtidigt gulligaste bilden som blivit tagen på mig & Anton.
Kortet är taget för ett antal månader sedan i bowlinghallen i Skövde. Spana bara in A's tröja, rena fyndet! ;D Själv hade jag en helvit tröja med en enorm uringning. Det var dessutom discobowling så den lyste rejält.
I alla fall, ikväll kom jag, E & A på att jag och Anton skulle vara perfekta i värsta kärleksfilmen. Pussas och kramas som om vi aldrig har gjort annat, men ändå förstör det ingen vänskap alls! ;D Underbart bra! =) Riktigt mysigt är det också, men jag skrattade så mycket att jag fick hicka. Det är jobbigt...

När jag fick hicka kunde jag inte längre fortsätta med våra "kärleksscener" som vi spelade in med A's kamera, utan ag byttes ut mot Emelie. Men hur kära de än är, så kommer de aldrig bli samma magi mellan dem som mellan mig och han! Mohahaha, fast det är bara för att vi är vana. xD

Nääe, nu känns det som om jag mobbar Emelie, det gör jag verkligen inte. Som bevis på det slänger jag upp en bild på den sötbollen också!

Bara för det så hittar jag ingen bild på henne, och jag orkar inte logga in på bilddagboken igen, så här kommer en bild på "de tre vännerna" där Emelie i alla fall syns rätt mycket! Är vi inte söta tillsammans? ^^

Haha, ääh va tusan! Jag fann en bild på henne ändå! Som tack för den treviga kvällen lägger jag upp ännu en bild! =)

Haha ingen kommer orka läsa det här. Bara Emelie och Anton själva gissar jag, men jag behöver skriva det här i alla fall. Den här kvällen vill jag minnas!

Vi var borta vid någon gammal fabrik och hade oss. Svinläskigt när vi gick ner i en gammal källare med någon konstig klet hängande i taket. Det hemska var at en lampa där nere var tänd. :O Vem kan ha tänt den liksom?
Vi hittade även en annan fabrik och där tog vi oss upp på taket med hjälp av en stege. Haha, det skulle vi inte ha gjort. Vi (våra smartass...) tänkte ta oss in i huset via ett öppet fönster som fanns en våning högre upp, men där bodde den någon freaky person! Utlänning också! Först trodde jag att Emelie skämtade när hon sa att hon såg någon, men det var sanningens ögonblick haha. Vi klättrade ner fort som bara fan, fast Emelie och Anton hade en liten konversation på engelska med honom. Själv stod jag på marken och filmade det hela.

Justde, ytterliggare en grej jag måste få med. Anledningen till att vi åkte hem till Emelie var för att hon fyllde år i förrgår (därför vi käkade tårta och sådant..) Givetsvis kom hennes släkt dit också. Usch vad jag har skämt ut mig alltså. Jag och Anton satt där i soffan och höll handen och tittade i någon Illustrerad vetenskap medan hennes släktingar kom och hälsade på oss. De tog även kort på oss. xD Blev nog inte alltför fagert kan jag meddela..
Emelie har även en kusin vid namn Anna. En 12-årig tjej med fräknar som säger vad hon tycker. Emelie bah: Hon kan ALLT om sex, så Anton, hon kanske frågar om du har hår på snoppen! Haha, men hon hade nog vuxit till sig, för den frågan dök aldrig upp. Snarare var det Anton som frågade henne en massa pinsamma frågor.
- Har du fått mens?
- Rakar du dig där nere?
- Har du börjat få hår?

Haha, ja ni fattar! ;D Men jösses vilken jättelångt inlägg det här blir. Aja! Struntsamma!
Nu är jag sjuuuuukt trött som ni kanske förstår? Fullt upp idag...;D

PUSS OCH KRAM




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: