Oh yeah! ;D

                                            Datum: 2008-05-20 Tid: 10:30:29 Kategori: Blandat
Hejsan alla :)

Läget?
Här är det bara fint. Sitter i någon liten sal tillsammans med Weronica, Per & Jack och jobbar med företagsekonomi. Vi sak presentera det på torsdag, hoppas det blir bra! Men, det blir det nog.
Lång dag idag (alltid på tisdagar..) med en massa trista lektioner. Vill bara att dagen ska ta slut typ. Finns ingeting jag ser fram emot idag faktiskt! Jo, en grej. Jag slipper ta bussen hem då jag åker med mamma istället. Slipper jag gå den där 1km-sträckan från busshållsplatsen hem till mig. Haha, snacka om lat. (!!)

Ligger en liten gul lapp här bredvid mig som jag ska fylla i på något vänster. Hmm!
Dagen idag är väl helt okej, det regnar inte (ÄN!) och hoppas att det håller upp hela dagen. Visstfan, i morrn är det någon frilufsdag vid Östermalm så jag ska spela brännboll. Pallar inte spela fotboll då jag är ganska bollrädd och väldigt kass. Tydligen skulle det regna i morrn, men det gör väl ingenting antar jag. Förresten så ska typ ingen vara med ändå, sjukanmäler sig och håller på. Kanske vore något? ;D

Humöret idag då? Nja, sådär. Har väl varit bättre, har väl varit bättre. Just nu har jag den här känslan i kroppen: det-spelar-ingen-roll-jag-bryr-mig-inte-känslan! Nåväl..^^

image670
Ååh, jag vill dit. Puerto Rico - Kanarieöarna. Ser det inte underbart ut? I och för sig är detta kortet taget i januari, så jag kan ju meddela att vattnet är svinande kallt. Jag badade inte, utan doppade bara foten lite. Fattar faktisktt inte hur de kunde ligga i bikini och sola och sådär, det var inte alls varmt. Nej, jag råder er att åka dit på typ, sportlovet istället för på jullovet, varmare då! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

MEn melinda, om det regnar imorrn så ska vi åka till benidorm och äta istället. så du får komma :D

2008-05-20 l 10:48:57
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: