Onsdag

                                            Datum: 2008-05-28 Tid: 08:59:31 Kategori: Blandat
God morgon :)

Hur är det med er? Med mig är det väl, bra antar jag. Ser inte någon anledning till att jag skulle må dåligt idag. xD
Har Naturkunskap nu, sitter här med Charlotte och studar som ett as. Har världens inlämning i morgon nämligen. Varken Anton eller Emelie är här för tillfället! Bäst för dem att de kommer sen. ^^

En hyfsat kort skoldag idag med idrott sista lektionen, då är det brännboll som gäller. Hoppas att jag inte får lika ont i kroppen nu som förra gången jag spelade haha! Men, förhoppningsvis värmer vi upp med någonting innan..
Ikväll är det cabaré som jag givetvis ska titta på.
Kommer så väl ihåg när jag hade cabaré, i 9:an. Riktigt roligt, även om det var nervöst innan! Bas, spelade jag haha. Var även äckligt sjuk då, men utslag mest överallt. Särskilt i munnen! Usch, riktigt läskigt var det. En annan grej jag kommer ihåg är att jag hade ett lila linne på mig, som då var nytt. ^^ Med andra ord borde det vara 1 år gammalt nu då! xD Jösses vad skillad jag är! ;D

Ska dit med Cajsa och Marie i alla fall, skoj! Även om jag missar att käka tacos hemma, men det går att värma! Inga problem där inte! ;D
Ikväll är det Lost också! Missa inte det alla Lost-fan! Egentligen är ju den serien helt värdelös, men jag är ett troget fan! Måste ses! =) Hmm...undrar vad som händer ikväll...^^

Ett ganska meningslöst inlägg om jag ska vara ärlig, men nu vet ni lite om hur min dag ser ut. ;D

Nu ska jag fortsätta lyssna på Enrique Iglesias och plugga häcken av mig! =) Ha en fin dag! <3

1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Det blir kul! :D Vilka minnen det väcker!! När Lollo slog sönder lampan :D :D

2008-05-28 l 11:19:30
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: