Saturday^^

                                            Datum: 2008-05-17 Tid: 14:10:37 Kategori: Blandat
Nej men hejsan :)

Har ju en ny blogg nu, eller rättare sagt: en till! Den har jag tillsammans med Emelie och Anton och skriver i lite då och då. Men, jag kan inte bara sluta skriva här känner jag, jag är ju så van vid den här bloggen. Jag skriver lite i båda! =)

DTV

Kolla i den! Designen är endast tillfällig, och det kommer en ny inom (ska inte säga kort, för vi har mycket med skolan nu de sista veckorna) men kanske i sommar. Då det är looov, då hinner man! Fast iof, då vill man ju vara ute. ;D Men somrarna i Sverige you know, = regn all the time! "/ Struntsamma :D Designen är endast tillfällig!

Har kommit på mig själv med att aldrig avsluta en mening bra! Jag börjar den, men sen tar det slut. xD Haha, underbart!

För övrigt så var jag nyss nere på Park med mamma. Min morbror spelade i ett band där (trummor och han var grym!) och det var riktigt trevligt. Dock stod jag upp i över ½ timme, det var jobbigt. xD Det var några mysko människor där, men de dödade mig inte i alla fall.

 Ikväll blir det Cajsa & Marie, only the three of us! <3
Gårdagen spenderade jag ensam, sittandes i mitt rum med datorn framför mig. Trevlig fredagskväll... men det behövde jag! =)

Återkommer later! ;D Puss
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Hoppas vi ses(L) Vi MÅSTE det!

2008-05-17 l 16:34:40
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marie

Det var kuuul :D
Så länge sen :) och kakan var sviiinigt god!!

2008-05-18 l 18:13:22
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: