Today; Skövde

                                            Datum: 2008-05-02 Tid: 13:58:43 Kategori: Blandat
Hej på er kära läsare! :)

Är inte längre med på Mest aktiv-listan, men det gör ingenting! Nu har jag haft min glada dag haha, och efter att ha läst Alex Schulmans blogg om kända bloggar, så skippar jag nog att satsa på att få en lik stor blogg som t ex Blondinbella. Det snackas bara skit om kändisar (tyvärr). Alltid är det något fel! I inlägget jag läste handlade det om mens, lite taskigt. ^^ Visst, sådant kan vara kul till en viss grad, men det får inte gå för långt. Det tycker jag att det har gjort, för länge sedan. Man blir ju faktiskt ledsen av att läsa sånt där. Det skulle jag blivit om det handlade om mig i alla fall.

Ska alldeles strax åka in till Skövde tillsammans med min familj. Mamma jobbar idag, så ska möta henne där. Shoppa lite, käka och leta efter skolavslutningskläder till mig. Min bror ska strax konfirmera sig också, så ska hitta kläder till det med. Usch, jag kommer ihåg när jag konfirmerade mig, det var hemskt. Jag fick stå där framme i kyrkan och snacka om Mr Bean. Haha, av allt man kan prata om, just honom. Aja, det var längesedan nu, och förhoppninsvis har folk glömt det. ^^,

Har gigantiska sugmärken på min hals som jag så fint får dölja med en fet halsduk. Lite pinsamt om allt folk ser att det är 3 äckliga sugmärken på min lilla hals. ;P

Måste sticka! Hejs! =)

6 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

haha sugmärken

2008-05-02 l 14:01:38
  Angelica

Halloj! Jag tycker din blogg är jättefin, verkligen, din header har cool design och bra färgval. Me likiie =) Ha en bra dag du med! =)

Och btw, det är nog bättre att ha få läsare annars blir man lätt ett hatobjekt istället.

2008-05-02 l 14:51:16
Blogg/hemsida: http://angelicasgnallbank.blogg.se
  Marica Rödebäck

Det har du rätt i *skrattar* men ett måste tyvärr.

2008-05-02 l 17:30:59
Blogg/hemsida: http://www.rodeback.blogg.se
  Lina

Hej!
du hade skrivit på min blogg. Din blogg är jätte fin!
Önskar att jag också kunde göra något sånt ;(
Min suger!
Ha det bra!

2008-05-02 l 19:05:31
Blogg/hemsida: http://www.mystile.blogg.se
  Cajsa

Melinda!! är allt bra med dej?? blir orolig när du varken är inne på msn, uppdaterar din blogg eller svarar på mina sms! hoppas allt är bra! ;) hör av dej annars oavsett vad klockan är

2008-05-02 l 22:57:33
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Martina

Svar: Tack så jättemycket, du har själv en väldigt väldigt fin design!

2008-05-02 l 23:23:05
Blogg/hemsida: http://martinaelizabeth.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: