Torsdag

                                            Datum: 2008-05-08 Tid: 15:59:09 Kategori: Blandat
Hej :)

Fint väder idag, och jag VAR på strålande humör alldeles nyss. Jag har varit ute hela dagen faktiskt, det känns nyttigt och härligt. Lite färg har jag kanske fått! ;D
Hade nationellt prov i början av dagen, vi hade 4 timmar på oss, jag satt endast 1. Fyfaaaan vad svårt det var. IG på det, men det är lugnt för min del. Bara jag klarar de sista delprovet så har jag G i ämnet, känns ju bra det i alla fall. Snacka om att man känner sig helt värdelös när man sitter där med pappren, och fattar 0.

Jag och Anton gick till någon äng och satt där och typ, gassade i solen. Härligt var det, men sedan blev det för varmt ju! Solen stekte riktigt och man ville ha skugga!
Vi var även uppe på taket vilket vi kanske skulle ha skippat, men det enda i sökte var en bra solplats. Där uppe var det supervarmt! Kunde knappt gå där för det brände igenom skorna. Några elever såg oss, och ropade på oss, sprang som fan!
Där fick jag visa mina löpningskunskaper! ;D
Fast, jag sög, men skitsamma. ^^,

Ska sitta här nu tills 17:15 då mamma kommer och hämtar mig. Jag ORKAR inte bära med alla påsar och plagg jag har i mitt skåp, så åker med henne hem. Det är värt det, det går säkert snabbt! =D
Anton gjorde nyss "massage" på mig, jag svimmade och började gråta! GRÅTA! Det gjorde fruktansvärt ont faktiskt, jag tror jag nästan dog. Underbart, ytterligare märken på min kropp. ^^ Hatar alla röda märken jag har everywhere..

Förlåt att jag uppdaterar typ, aldrig, men jag har helt enkelt tröttnat. När ma sitter i nästan 2 dygn och bara skriver och skriver, så tröttnar man. Hellre vara ute och gå, sola och vara med underbaringar! <3

Ikväll ska inte jag göra någonting tror jag, bara slappa och tycka synd om mig själv. Nejdå, glöm det sista! Jag tycker inte synd om något eller någon, sådan är jag. Kanskelite taskigt, men ORKA bry sig om det? Jag tror att man mår bättre om man inte tänker så mycket. Undrar hur filosofer är egentligen, hoppas de tänker på vettiga saker i alla fall, och inte bara på sig själva. Nåväl, skitsamma! =) Nu ska jag typ, kolla bilddagböcker. xD What a life!

Kram <3
Things can come and go I know
but baby I believe
something's burning strong between us
makes it clear to me..


5 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Du jag och Marie måste verkligen ses nån dag nu:) Måste ses en kväll och mysa lite:)

2008-05-09 l 14:25:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Angelica

hähä ja ut i solen! =D jag satt själv ute o pluggade idag, sköönt va de! =D

2008-05-09 l 16:39:12
Blogg/hemsida: http://angelicasgnallbank.blogg.se
  Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !
Trevlig helg!
Kram

2008-05-10 l 23:40:15
Blogg/hemsida: http://www.jessi.se
  Alexandra

hoppas du får en bra dag! =)

2008-05-11 l 12:44:08
Blogg/hemsida: http://norrlandsflickaan.blogg.se
  Tobias

svar: 198 kr på H&M, egentligen ngra kostymbyxor men jag har sytt in dom till tweedbyxor och använder dom ibland som chinos :D

2008-05-11 l 20:37:29
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: