Unga mammor

                                            Datum: 2008-05-29 Tid: 10:18:18 Kategori: Blandat
En grej som jag faktiskt har tänkt på, och som verkligen kom upp i min skalle nu, är unga mammor. Har ni tänkte på hur många det är på blogg.se (andra bloggar också säkert) som heter något i stil med: ungmamma, ollesmamma, sagasmamma m.m. Sådana bloggar blir besökta, och det förstår jag. Jag har verkligen ingenting emot unga mammor, tvärtom. Min mormor var endast 16 år när hon fick mamma, min egen mamma var 23 när hon fick mig (okej, kanske inte så jätte ungt) men i alla fall. Själv skulle jag inte ha något emot att vara en ung mamma, jag gillar små knattar. Fast, det gäller ju att man är mogen och kan klara av att ta hand om barnen, men det lär man sig väl  förhoppningsvis.
Tyvärr måste man ju hoppa av skolan om man blir mamma, det kan bli jobbigt att de igen det sen! Men till er som klarar det, en applåd eller något! ;D

PUSS
1 kommentarer                                                                                                                    
  Joakim Forsberg

mycket unga mammor hurrudu ;o

2008-05-29 l 10:27:05
Blogg/hemsida: http://joakimforsberg.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: