Adam & Eva

                                            Datum: 2008-11-02 Tid: 18:56:03 Kategori: Vardagslyx
Så här teknisk har jag inte känt mig på jättelänge..

Jag klarade av att koppla ur videon (ja jag vet, gammalmodigt) från tv:n där nere, och koppla in den i min egen tv. *Stolt!*
Såg nämligen på en film i min ensamhet, Adam & Eva. Ni vet den med Björn Kjellman? : )
Fick mig några skratt av den.

Mitt rum är för övrigt jättemysigt nu. Har satt upp en ljusslinga vid fönstret, rensade garderoben och slängde en massa skit. Hittade min gamla väska. <3 [Har ett paket kondomer där i haha, men dock är det bara 2/10 kvar..]

Nog om det. I morgon är det skola igen. Jag gillar det inte. Lång dag är det också. Får inte lämna kartongen förrän närmare 16. Dock ska jag träffa min kära man efter skolan, så då har jag något att längta till. Vet ni? Han är så söt och snäll. Han laddar min mobil när jag minst anar det (med pengar alltså).
Jag som just nu är svinigt fattig har en underbar liten krabat som ger mig pengar.

Det resulterar bara i en sak.
- Jag är en looser.

Pank, fet och väldigt ful/äcklig.
1 kommentarer                                                                                                                    
  elin

kollade in här, och gud vilken snygg design!!

www.metrobloggen.se/elinhansson

2008-11-02 l 21:39:28
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/elinhansson
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: