Come home..

                                            Datum: 2008-11-04 Tid: 21:27:57 Kategori: Vardagslyx
Inga stjärnor. ingen måne.
Bara en enda dimma hela dagen...

Dimma brukar väl vanligtvis försvinna fram på dagen? Bara ligga under morgonen. Men icke, inte idag. Inte för att jag stör mig på den, inte alls. Jag tycker faktiskt om den, det är mysigt att gå där och knappt se vad som är några meter framför en. Sen känns det som om det renar ögonen eftersom det är vatten (?) som är i luften. Jag kanske är helt ute och cyklar nu, men så uppfattar jag det i alla fall.

Var nyss ute och matade Ella förresten. Stack ner huvudet i sopsäcken som är fylld med hö, och andades in den otroligt underbara doften av det. Finns det något bättre än hö? Riktigt fräscht hö också. Nästan så att jag vill äta upp det själv, inte riktigt men..

Hittade min inlämning i Grafisk kommunikation för en stund sen också.
Med andra ord är jag lycklig nu. Gäller bara att jag skaffar fram de två andra uppgifterna jag hade också. Så ska jag väl kunna skrapa fram ett betyg i det ämnet också. Dock vill jag inte ha "bara" godkänt. Känns så värdelöst med tanke på att jag photoshopar hyfsat ofta/mycket.
Sedan är det bara att lämna in och hoppas på det bästa!

Hittade även andra gamla bilder.
Här har ni ett smakprov:



2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

riktigt fina bilder gumman.

2008-11-04 l 22:19:29
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
  Sabine

gud vilken fin bild :)

2008-11-05 l 15:32:56
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: