Det går inte

                                            Datum: 2008-11-27 Tid: 20:18:47 Kategori: Blandat
God kväll bloggen


Just nu sitter jag stadgad i min säng medan Du är vad du äter går på tv.
Har prov i morgon i näthandel som jag har pluggat rejält mycket till. Eller?

Svar: Nej.
Jag har inte ens börjat att plugga ännu. Det kom så mycket saker emellan..
 
- Jag åkte till Johan istället och var där en stund efter skolan.
- Sixtens bur var helt konstig och slemmig så den fick jag städa.
- Rummet var stökigt och behövde städas
- Piano och gitarr är roligt..

Ni ser ju själva. Klockan är över 20 och jag måste plugga snart. Men nu vill jag ju kolla/lyssna på tv:n så det går inte. Får helt enkelt läsa innan jag somnar och i morgon innan provet.
Jag får tänka som såhär: jag har klarat det.

Så känns det faktiskt, om jag ska vara ärligt. Birgittas prov känns så underbara på något sätt. Det blir nog bra. I värsta fall kan man ju använda fusklapp, även om det känns lite dumt.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: