En dag med min älskling

                                            Datum: 2008-11-05 Tid: 22:54:46 Kategori: Vardagslyx
Hej bloggen

Klockan är mycket, för mycket. 22:41 visar min just nu i alla fall.
I morgon är det prov, första lektionen till och med. Historia. Jag kan erkänna att jag är riktigt jävla rädd för det. Känns inte som om jag kan någonting om jag ska vara ärlig.
Fick panikångest förut, eller i alla fall något i den stilen. Under lektionen fick jag plötsligt en känsla av att jag inte klarar av någonting. Att jag är totalt värdelös på allting.
Kanske ligger något i det ändå..

Fick för mig att jag skulle skita i allting. Hoppa av skolan helt & hållet. Grafiskt är inte min grej, och ingenting annat på den skolan heller. Shit vilken panik.
Vad ska jag göra istället då? Börja på en ny kula? Byta linje och skola och starta om från 0? Nej aldrig i livet! Jag vill inte ligga ett år efter, inte vara en nolla.

Efter en hård förmiddag med mycket sittande vid datorn och inte fatta någonting, så hade jag idrott. Deltog ej, men mätte ändå min vilopuls. 80. Dock är jag sjuk, så det kan inte räknas..Dessutom var det så mycket tjo och stim så det var inte lätt att koppla av där inte.
Någon rackare snodde min ena sko och slängde upp den högst upp i taket där den sedan var placerad ett tag. Stackars sko, hoppas den inte var höjdrädd. :P

Gick in till stan med Charlotte och käkade en smula mat på Mc Donalds. Fan vad gott det ska vara där då. Cheeseburgare är tamejfan oslagbara.
Mötte sedan Johan på resecentrum och tog bussen hem.
Snackade med Lena en stund och fick lite fika där. Sedan bar det av hem till mitt place. Försökte plugga historia som fan men han satt i sängen och sjöng så jag kunde inte koncentrera mig över huvud taget! Haha aja, skitsamma.

Nu ska jag plugga!
Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: