En underbar dag

                                            Datum: 2008-11-04 Tid: 13:33:25 Kategori: Vardagslyx
Beyond the pale

Det är låten som spelas på min dator just nu. Ärligt talat så tror jag inte att Anton är särskilt förtjust i den..
Vi sitter hemma i mitt kök (på kökssoffan) och grejar för fullt med webbdesignen som ska vara inlämnad på torsdag.
Hade endast två lektioner idag och skoldagen var slut redan vid 11.
Vet ni?

Min adapter har lagt av. Den har gått av. Helt förstörd. Har därför lämnat in min hos Holm i skolan nu och har fått låna en annan. (Det var därför jag inte kunde blogga igårkväll..)
600 kr får jag punga ut för att få en ny. Fyfan. Det är verkligen inte vad man vill göra varje dag.
Ska dock vara extremt försiktig med min nya som jag sedan kommer att få. Det här svider verkligen.

Vi åt på Voda förut. Ja, alltså. Jag, Anton, Emelie och Charlotte. Jag tog en supergod ciabatta med kyckling och curry. Anton satt där med sin sushi och njöt.

Nu ska jag fortsätta med webbdesignen för jag vill bli klar!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine

skitsnygg design du har!

2008-11-04 l 17:23:11
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: