He was always much more human than he wished to be

                                            Datum: 2008-11-02 Tid: 15:52:48 Kategori: Vardagslyx
God dag

Jag vaknade av ett fruktansvärt hostanfall även idag.
Mamma och pappa klagar på att det låter alldeles för högt och att det aldrig slutar. Dock hörde min bror (som sover i rummet intill) ingenting. Föräldrarna är ju ändå nere menar jag..

Vet ni vad jag har sysselsatt mig med under dagen?
Jag har städat mitt rum. Dammsugit, våtdammat, rensat, satt upp med tavlor (även ödlan i trä på väggen) och bytt lakan. Lakandet var nämligen blodit efter näsblodet igår. (Inte mens..)

Sitter bara här vid datorn nu och väntar på mat, skulle jag tro. Borde plugga lite, läsa på inför proven. Men det är så jobbigt. Näsan rinner, halsen smärtar osv.

Nej men fy. Nu märker jag. Min blogg har bivit lite av en klagande blogg. Och inte så lite heller. Jag klagar i varje inlägg. Jag ber om ursäkt för det, men det blir lätt så när man är sjuk. -_-
2 kommentarer                                                                                                                    
  ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-02 l 16:32:37
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/onechance
  martin

tack för kommentaren

2008-11-02 l 18:33:08
Blogg/hemsida: http://martinbb.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: