Helt slut

                                            Datum: 2008-11-30 Tid: 19:45:16 Kategori: Vardagslyx
Kväll...

Söndagkväll.
Har inte satt min fot utanför dörren idag utan jag har hållit mig inne. Dock ska jag gå ut sen och mata ninisen. Min älskade Ella, hon får inte dö. Inte försvinna från mig!

Emelie och jag sitter/ligger i min säng och diggar till låten My Cool med Adam Tensta. Vilken underbar låt va! Man blir på ett strålande humör. Eller i alla fall jag.
Vi har även idag pluggat. Vi är inte så bra på att plugga som ni kanske märker. Vi..ehm..tar bilder istället. 104 små kort blev det den här gången. (141 st i onsdags)

Vi har druckit te, ätit lussekatter, lekt med min kusin Maja (7 år) och snackat. En lyckad eftermiddag. Jag är dock helt slut.

Jag känner mig färdig, sönderknullad, fucked up, whatever! Helt sönderslagen. Dock är det bara Missan som har rivit sönder handen på mig idag. ; )


Såhär kan ett par fjortisar se ut.. :P
ps. Jag och Emelie..<3
4 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

yes så svårt o välja ;) haha

2008-11-30 l 22:06:05
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Sabine

snyggd en rosa var!

2008-12-01 l 09:35:49
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Steffo

Emelie måste ju var typ 203 i dom skorna. Coolt:)))

2008-12-15 l 10:56:43
  M E L I N D A

HAHAH! Japp det tro fan det! :D

2008-12-15 l 13:15:55
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: