I know you want it dirty!

                                            Datum: 2008-11-18 Tid: 18:08:43 Kategori: Vardagslyx
Heej

Nu skriver jag - IGEN.
Sitter nere vid den stationära datorn endast klädd i pyjamaslinne och mjukisbyxor. Slappt om något.
Diggar till den gamla låten Alone med Heart. Den är väl sådär.

Var hemma från skolan idag vilket vad gudomligt skönt. Jag har bara slappat, ätit clementiner, spelat gitarr och suttit vid den förbaskade datorn hela dagen. What a life!
Mamma kom nyss innanför dörren och ska snart börja laga korvstroganoff. Ibland är det faktiskt otroligt gott, och idag är nog en sådan dag. Jag känner mig riktigt sugen.

Skolan är tuff! Inlämningar, prov, inlämningar...Nämnde jag PROV?
Det som ligger närmast just nu är provet som handlar om Antiken som jag har nu på torsdag. Jag känner för tillfället att jag inte kan någonting om det, vilket är väldigt bra. Eller?

Nåväl. I morgon blir det skola i alla fall, hade jag tänkt mig. Jag har ju bland annat Näthandel i morgon, som faktiskt är ganska roligt just nu.

En liten kom-ihåg-lista till mig själv:

- Historiaprov 20 november
- Historiainlämning 4 december (inte ens börjat och den är rejäl!)
- Svenska tal (i början av nästa vecka)
- Näthandel, nätbutik 24 november
- Företagsekonomi B prov (obestämt datum)
- Näthandel A prov (obestämt datum)
- Matte C prov (även det obestämt)
- Engelska B litteratur (december)
- Musikinlämning (i början av januari, men även den REJÄL!)

Och tvåan är väst va? Det är jag beredd att hålla med om. Det här ser inte bra ut. Dessutom har jag fått IG på en inlämning och ett prov så de måste jag göra om. Webbdesign och historia var det.
Nu ska jag nog gå och lipa en skvätt. Eller gå på toaletten. Vi får se vad jag väljer att hitta på. ^^

Kram <3

1 kommentarer                                                                                                                    
  JENNA

men tack! :D

just nu deborahs long & black.

total looooove.

2008-11-18 l 18:22:46
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: