It's Saturday baby!

                                            Datum: 2008-11-01 Tid: 10:25:19 Kategori: Vardagslyx
God morgon

Idag är det lördag, jag mår riktigt dåligt över skolan. Jag skulle ha pluggat hela lovet men det har inte riktigt blivit så..
Har istället umgåtts med Johan, färgat håret, varit i Skövde osv.
Vaknade i morses av näsblod och nu är hela min säng blodig. Riktigt nice.

Adam satte nyss i en film, Hipp Hipp.
Senare idag ska jag till Johan på en liten halloweenfest! Det blir säkert kul. : )

Jag och Johan har bestämt oss för att sluta med godis. Helt.
Den där killen har ju en sån tur att han inte går upp i vikt någongång, men det gör ju tyvärr jag..
Nu är det slut med det i alla fall.
En frisk och sund kropp väntar, hoppas jag.

HAHA. Duva i luva.
Ni vet i Hipp Hipp så finns det ju en grej som heter: Djur i hatt.
Get i fez
Häst i sydväst
osv...

Det här var väl allt för mig för den här gången
Hörs senare
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

trevligt! vilka ska på fest?:P

2008-11-01 l 16:31:29
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: