Sista lördagen i november

                                            Datum: 2008-11-29 Tid: 12:17:03 Kategori: Vardagslyx
Hej på er : )

Vädret är ytterst tråkigt så jag tror att jag håller mig inomhus idag. Fick reda på att det är julmarknad i stan idag, men den lockar mig inte särskilt mycket. Det finns väl viktigare saker än marknader menar jag?
Vaknade runt 9-10 tiden idag men låg kvar i sängen till 12. Synd att jag inte sov mer, jag är förbaskat trött.

Igår var en händelserik dag kan man säga.
Den började i skolan med hyfsat trista ämnen (såsom matte c, företagsekonomi osv) men blev mer "spännande" mot slutet. Använd aldig fusklapp säger jag bara.
Det känns så fel på något vis. Fastän att det känns som om allting dåligt händer är mitt fel, så straffas jag aldrig. Det är istället de i min närhet som får stå för det.
Men jag antar att det snart tar en vändning.
Dock mår jag inte speciellt bra just nu, så jag gissar att det är straffet. Fan.

Kom innanför dörren vid 18 igårkväll. Det var bara att stressa på med tränigskläder och cykla iväg till hallen. Mötte upp Cajsa på vägen.  : )
Väl i hallen träffade vi David och sedan satte det igång. Jävlar vilken dåligt kondition jag har, OCH styrka. Jag är riktigt besviken på mig själv faktiskt.
Innan körtelfebern hade jag i alla fall en någorlunda kondis men den försvann..

Dock är den ju på väg uppåt nu igen, vilket känns bra! David kör hårt med mig vill jag lova.
C hängde med mig hem sen och åt tacos, det var gott.
Gissa vem som har träningsvärk idag? ; )

-------------------------------

Dagen igår var inte slut förresten. Jag mötte upp Johan och Jimmy och stack hem till dem och såg på film.
Secret Window
Stephen King ofc ; )


Från att ha tittar på Smala Sussie, förutsägbara Hollywoodfilmer och annan smörja så har jag blivit en helt annan människa (när det gäller film). Jag älskar Stephen King. Just det att sluten alltid är så..mystiska. Med andra ord allt annat än förutsägbara.
Just love it! ; )



1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

gillar du den filmen? de var mysko tyckte jag!! flera år sen jag såg den nu men... den var inte som man vill! slutet var dåligt;P

2008-11-29 l 23:59:52
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: