Underbart med snö

                                            Datum: 2008-11-24 Tid: 13:41:45 Kategori: Vardagslyx
Nu har det snöat hela jävla dagen och jag är så förbannat trött på det.

Nej, jag skämtade bara. Jag älskar snö när det verkligen är snö. Inte slask och sådant, utan snö.
Vi skulle ju egentligen ha gått en liten promenad förut under matrasten, men det sket vi i. Direkt när vi kom ut i kylan och yrvädret så gick vi raka vägen in igen. Bad Dalle att låsa upp vilorummet och la oss där och slaggade i 20 minuter. Dock somnade jag inte, utan låg bara och njöt i mörkret.

Hade svenska sedan och där skrev jag ytterst lite på mitt tal. Sedan skrev jag istället ett annat dokument bara för att få "tala ut" med mig själv. Haha, det gav ju mycket, verkligen.

Usch nu vill jag hem känner jag. Sätta mig och glo på någon film med en stor kopp varm choklad. Filmförslag?

Läraren är så fruktansvärt seriös känner jag. Musik är lektionen jag för tillfället har, och på tavlan står det:

IDAG: LEVLA PÅ, FÖRSTEN TILL 80 VINNER :)

För er som inte riktigt förstår innebörden med det här så har det med spelet WOW att göra. Härligt tänkte jag, då slipper jag plugga. (Jag spelar ju ändå inte WOW så jag kan ju chatta osv.)



1 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

Jag älskar också att det är snö och inte äckelslask, hatar när det är det=P Härligt med vit vinter.

2008-11-24 l 15:40:54
Blogg/hemsida: http://tornrosas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: