Det är redan onsdag, helt ofattbart!

                                            Datum: 2008-11-26 Tid: 15:07:10 Kategori: Vardagslyx
Det börjar med en förhöjd förmåga att uppfatta det sätt som våra liv förs framåt.
Vi lägger märke till de tillfälligheter som inträffar i exakt rätt ögonblick
 och som låter oss möta exakt de rätta personerna för att våra liv plötsligt ska få en ny och viktig inriktning.

Ett litet "intro" till det här inlägget kan man väl säga.
Idag har varit en grå, ganska trist dag faktiskt. Som vanligt ligger jag hellre kvar i den varma sängen på morgonen än att gå upp och göra mig i ordning.
Vet ni hur min skoldag såg ut idag?
Matematik C klockan 08:20 (läraren var endast närvarande i 40 minuter) som sedan slutade vid 09:30. Sedan har jag rast. Den andra lektionen som också var min sista, var idrott och den började inte förrän klockan 12:00.

Jag, Emelie och Anton tog första bästa buss in till stan och satte oss på Mc Donalds. Jag är verkligen onyttig. -_-
Funderar starkt på att börja röka också. Varför? För att bli smal. Få bort mitt ständiga sug efter socker, efter mat. Jag blir så fet, och den onyttiga maten ger mig finnar.

Tog efter den otroligt trevliga vistelsen på "restaurangen" en tripp till stadens bibliotek. Frågade en gammal äcklig gubbe om en mycket speciell bok och till slut låg den i min hand. Den nionde insikten, är namnet på den. Har bara börjat lite smått än så länge, men jag har hört att den är läsvärd.

-------------------
Gissa vem som sitter i min säng med datorn och en massa pluggböcker? Emelie! (Som jag inte länkar eftersom hon inte längre har någon blogg!) Vi ska plugga till näthandelsprovet som vi har på fredag, och det går ju strålande! Eller?
Än så länge har vi:
- Läst lite ur en vit bok
- Bakat negerbollar (chokladbollar..)
- Gjort varm choklad
- Klappat Missan
- Spelat gitarr
- Varit på toaletten
- Sett oss omkring
- Pratat i telefon
- Suttit vid msn
- Pillat varandra i stjärten (och näsan också för den delen..)

Ja, det var väl det vi har gjort (än så länge). Men fler saker kommer. Vi hade även tänkt att spela lite Guitar Hero. Det är ju så roligt!
Jag kommer få MINST VG på det där provet på fredag, det är jag stensäker på. (:S)

(Bilder från den här underbara eftermiddagen dyker upp senare)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: