1 oktober, <3

                                            Datum: 2008-10-01 Tid: 21:48:25 Kategori: Blandat
Underbaringar!

Sen uppdatering från mig idag också, usch förlåt.
Var i skolan idag i alla fall och hade två lektioner. Databashantering & Multimedia stod på schemat. Det var tamejtusan den roligaste multimedialektionen hittills!
Äntligen har jag fått en annan syn på den lektionen! Nu känns det lite bättre.
Skulle ju ha gjort klart filmen tills idag, men den struntade jag i på grund av svenskan osv. [ Är inte klar med den än!! ]

Vad tror ni att läraren säger?
- Ni skulle ha gjort filmen tills idag, men vi struntar i den. Vi börjar med nästa sak!

Ibland har jag en underbar tur!
Har förresten precis skickat iväg 2 mail till mina lärare. Hoppas att de kan förstå mig.

Åt på Frestelsen förut med Cajsa och Marie. Jag åt fläskfilé med pommes frites och kantarellsås. Anar ni hur gott det var? =) Helt otroligt! Sedan en chokladkaka till efterrätt. Dock var den inte värd 50 kr.. -_- Alldeles för torr!
Hinner inte skriva mer nu är jag rädd..
Måste jobba med svenskan!

Pusspuss, ta hand om er! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

mysigt vare<3

2008-10-01 l 22:03:59
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

Åh, det var dundermys, o du är underbar!

2008-10-03 l 22:24:50
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: