14 oktober 2008

                                            Datum: 2008-10-14 Tid: 18:18:22 Kategori: Blandat
Varför går dagarna så snabbt?
Jag hinner inte med allt jag har att göra. Jag läste lite historia förut, men jag fick slänga bort boken och sätta mig med gitarren istället. I N G E N T I N G som jag läste fastnade. Verkligen ingenting. Jag satt och tittade på orden, utan att förstå vad det stod. Hur ska provet gå?

Pappa har tagit hem D300:n som jag ska använda i morrn. Dock vet jag ingenting om den, men jag hoppas att Jim kan lite i alla fall.
Det var med en riktigt fet bok om den, men den sa mig ingenting. Har jag tappat förmågan att läsa?

Som jag nämnde tidigare så skulle jag till hälsocentralen idag, och där var jag. De tror att jag har urinvägsinfektion (!!). Vad blir det, åttonde gången kanske? På ett år typ. Hoppas verkligen inte att så är fallet.

Träffade även min kära kompis Cajsa. Det var nästan 2 veckor sedan sist, så det var kul. Vi satt lite vid hamnen och tog lite bilder med hennes nya, blåa kamera. Justde! Fikade gjorde jag också, på Hamnbacken (samma ägare som till Rådhuset i  Skövde). Men det är inte alls lika bra i Hjo som där. Finns inte ens grädde till chokladen! Fyfan!

Lite senare kommer Johan tror jag. Han ska bland annat hjälpa mig med en låt! :)
Puss och Kram


2 kommentarer                                                                                                                    
  jenilita

hoppas allt e bra:) va tycker du om mitt nya hår:)

2008-10-14 l 19:38:47
Blogg/hemsida: http://www.blonditamedfotboja.se
  hanna

inte fika på hamnbacken, fika på njuta ist! jag praoar ju där nu i veckan ;) och där har vi en himla massa grädde i chokladen ;D

2008-10-15 l 19:50:09
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: